Osiguranje za slučaj nezgode na radu ili bolesti

Osiguranje zaposlenih za slučaj profesionalnih bolesti i nezgode na radu je zakonska obaveza svakog  poslodavca. Posebno treba obratiti pažnju na onu grupu zaposlenih koji obavljaju rizične poslove, gdje mogu i zdravlje i život da im budu ugroženi.

Na tržištu je sve više takvih poslova, koji umnogome mogu i znaju da utiču na zdravlje zaposlenog. Pa tako kada poslodavac osigura svoje zaposlene, premije osiguranja padaju na teret poslodavca, a određuju se u zavisnosti od nivoa rizika od povreda na radu, profesionalnih bolesti i bolesti u vezi sa radom.

Kao poslodavac, zaključenjem ovog osiguranja obezbjeđujete smanjenje obaveza kada se radi o profesionalnom oboljenju vaših zaposlenih.

Šta se smatra nezgodom na radu?

Nezgodom na radu ili nesrećnim slučajem se smatra svaki iznenadni i od volje zaposlenog, nezavisni događaj (saobraćajna nezgoda, povreda na radu ...) koji ima za posljedicu njegovu smrt, potpuni ili djelimični invaliditet, prolaznu nesposobnost za rad ili narušenje zdravlja koje zahtijeva ljekarsku pomoć.

Tako da, ukoliko nastupi nesrećni slučaj Osiguravač isplaćuje cijelu osiguranu sumu za slučaj totalnog invaliditeta zaposlenog, odgovarajući procjenat osigurane sume ako je nastupio djelimični invaliditet zaposlenog, i bolničku naknadu ukoliko posljedice povrede zahtijevaju takvu vrstu liječenja.

Neophodno je da se kvalitetno zaštitite ukoliko ste zaposleni na rizičnim i opasnim radnim mjestima. Uradite to u pravo vrijeme!







Коментари

Популарни постови са овог блога